2011-03-30

Kräftan

Den här dagen sparkade vi igång vid 8. Efter lite frukost så åkte vi hem till Ida. Tommy fick vara lekfarbror idag och passa barnen medans jag och Ida åkte och solade så nu ser vi ut som två kräftor. Känner hur det svider på ryggen så kan nog vara så att jag bränt mig lite, gött!
Vi slängde även ihop en smarrig morotskaka med mycket klet.. Och uhh va go den blev ;-)

När Anders slutade jobbet så åkte han ner till gymgrossisten och hämtade måltidsersättningen som jag beställde i förrgår. Om jag inte går ner i vikt nu ger jag nog upp. Så nu Ida blir det inget mer fikabröd för min del, ok?

Lova och Tuva kollar på tv, ser ut som det är spännande?!
I morgon hoppas jag att jag får mitt löshår som jag köpte igår, den här gången ÄKTA hår.. Förra gången jag köpte så köpte jag äkta kanekalon hår och har nu lärt mig att kanekalon hår är syntet.. haha! Får jag håret i morgon så ska snälla lilla Ida få sätta i det på mig!
Nu ska jag se vad vi kan laga ihop för nån mat, kanske ska passa på och göra något icke nyttigt idag, för i morgon, då jädrar

Kram Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar