2010-12-10

1 år sedan..


Nu är det snart ett år sedan jag fick reda på att jag var med barn.

Oj vad tårar det kom när jag såg resultatet.
Vi blev så himla glada och kunde inte förstå att VI skulle bli föräldrar.


Ultraljudet var magiskt. Jag kommer ihåg att vi sa inte så mycket,
 vi var nog så imponerad över vad som rörde sig i magen på mig.
Vi frågade vad det var för kön och hon tyckte att det såg ut som en tjej men hon kunde inte säga till 100%.

Vecka 17. Nu började det synas. 
v. 37+3 


Nu ligger hon här i soffan brevid mig och är  11 veckor gammal. Det är sinnessjukt vad fort tiden går.
Hon är det bästa som hänt mig och jag älskar henne så otroligt mycket!!

Tänkte jag skulle skriva om förlossningen någon dag, just för att jag själv ska kunna gå tillbaka och läsa. 
//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar