2010-12-15

Igår var jag och Lova på stan med morfar Lars och handlade julklappar. Så nu äntligen är jag klar!
När Anders kom hem igår så drog vi till Forshaga på en fika hos Koffa, Jenny och lilla Alice. Va väldigt länge sen vi träffades så det va på tiden.

Jag frågade om Alice kunde le mot kameran,
och ja, det kunde hon. haha!

Sen åkte mamma bort en sväng, då va det inte lika roligt längre.. 


Idag gick vi upp 9.30 så jag har hunnit städat och plockat här hemma. Snart ska vi åka en sväng till ÖoB och se vad dom har att erbjuda, efter det blir det en Bergvik runda med Lovas morfar och även in till banken och starta ett sparkonto till lillan.

Anders jobbar 6.30 - 20.00 idag så det blir hem och fixa mat till stackarn sen.. Eftersom han är utbildad kock och har jobbat som kock i flera år så brukar det va han som står vid spisen men det kan jag inte begära när han jobbat så länge.. Jag där i mot, är värdelös på att laga mat! Haha!

//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar