2010-12-12

Igår vaknade vi 8.30 och jag gick raka vägen från sängen till solariet, så skönt! 9.30 gick jag och väckte Lova så hon kunde äta och så innan vi skulle åka vid 10. Alla som skulle med kom hem till oss eftersom vi bor på vägen dit dock var ju Jim och Olle sega (som vanligt) och kom inte förens vid 11.00 så jag stannade kvar hemma och väntade på dom för Olle skulle låna toan. Sen när dom kom så åkte jag iväg till kil och handlade en dricka så Jim fick min nyckel. Efter en toppen dag med grillning och mycket körning så kom vi äntligen hem, utan hemnyckel!!
När vi ringde Jim så var han nästan i Skattkärr och skulle lämna av sin fyrhjuling och sen skulle han köra Olle till julbord. Så jag, Anders och Lova satt i bilen i 2 timmar utanför huset, va så där kul. Men det va väldigt skönt att komma in sen, haha!

Grabbarna värmer sig vid brasan

Leo vinkar till mamma Elin.




Efter att vi gjort oss i ordning så åkte vi in till stan och köpte med Burger King och åkte hem till svärföräldrarna. Tyckte att vi va värda det!

Idag ska vi åka och storhandla, ekar i kylskåpet snart..

Hoppas ni får en mysig 3:e advent!
//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar