2010-12-06

En bra helg!

I Fredags var mamma, Lars och Linus här och käkade pizza alá Gela och firade Anders. Han fick en stavmixer med olika tillbehör. Jätte bra när man ska börja göra mat till lillan. Sen satt vi och kollade på idol och jag va på Sveriges sida som röstade ut Olle. Jag tror och hoppas att Jay vinner, han är grymt bra!!

I Lördags fixade vi hela dagen inför Anders 30års fest på kvällen. Trodde det skulle räcka med 1 cider för mig eftersom jag inte hade druckit sen nyår men det gick bra. Tusen tack alla som var här!
Lova sov hos mormor och morfar. Det kändes lite att lämna bort henne men sen när väl festen var igång så tänkte jag inte på det så mycket. Det var faktiskt skönt att vara för sig själv och inte tänka på amning och blöjbyten.

Igår mådde jag som jag förtjänade men efter mycket drickande och en alvedon blev det mycket bättre så då gick jag ut och skottade och plockade inne. Vid 16 kom mamma, Linus och min älskade bebis som jag saknade!
17.00 var det dags för julbord på Apertin. Kan verkligen rekommendera det stället, super mysigt och jätte gott!

Idag har vi kört Anders till jobbet och nu tänkte jag göra mig i ordning och sen leta fram Lovas tomteluva som hon har fått av mormor. När vi är färdiga ska vi åka hem till Råtorp och låna mammas kamera och försöka ta julkort på Lova som vi kan skicka till nära och kära. Sen blir det en sväng ner på stan och förhoppningsvis framkalla korten, köpa en ny nappflaska och hämta Anders julklapp (som är den bästa, om inte roligaste julklappen ever!)

Nu ska jag göra mig i ordning och göra matlåda till Anders som jag måste åka och lämna till honom..

//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar