2010-12-27

Julledigt!

Tog lite julledigt från bloggandet men nu är jag tillbaka..
Jag har haft en jätte mysig jul och jag hade tydligen varit snäll i år för jag fick många julklappar!
Lägger in lite bilder i morgon på julmyset.

Idag har Anders varit ledig så vi har varit runt och kollat lite på mellandagsrean. I Lördags var vi på Elgiganten och hittade en bärbar dator till kanonpris men Anders tyckte vi skulle kolla på fler ställen och det blev inte förens idag. När vi väl bestämt oss för att köpa datorn på Elgiganten idag så var den slut.. Surt!!
Anders och min låtsas pappa är fruktansvärt lika. Ni förstår att när man hittar en sak ska man vänta och kolla på andra ställen vilken jag inte vill eftersom det kan ta slut på varan då.. Och idag kändes det såå bra att JAG äntligen hade rätt.

Lilla Lova är förkyld också, inte lätt när man är så liten. Speciellt inte när man bara andas ur näsan..
Men jag var till apoteket och köpte koksaltlösning förut så hoppas det blir bättre.

Imorgon tänkte jag åka ner på stan efter jag har kört Anders till jobbet vid 9.00. Ska kika in på P.O.P, Lova fick presentkort där. Ska även kolla på träningsbyxor till mig!

//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar