2010-12-17

Igår var jag och Lova med min familj till IKEA och testade julbordet där, det va faktiskt gott och dessutom kostade det bara 79;-, 400;- billigare än Apertin som vi va på förra veckan.. Köpte med lite ljus och så fick jag en Hyacint av mamma, tack!

Igår kväll ville inte Lova somna i sin säng så hon fick ligga bredvid oss. Vid 02.00 vaknade jag och då gick jag in  och la henne i hennes säng. Sen vaknade jag 07.30 av att mina bröst nästan exploderade så då tycket jag att det va läge för Lova att käka.. Efter att hon käkat så somnade hon om och vaknade vid 10.00.

Vid 11.00 somnade om igen (brukar sova vid den tiden) så då passade jag på att bädda rent i Lovas och våran säng, gjorde rent kaminen, tände en brasa, dammsög, hängde tvätt och slängde in en ny maskin. Nu har hon nyss käkat så nu ligger hon bredvid mig och ler varje gång jag kollar på henne, sötisen!




Lova och Anders byggde en koja igår.. hehe!
Nu tänkte jag göra lite couscous och ta kycklingen som ligger i kylskåpet innan den blir dålig.

//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar