2011-11-29

Dag två

Även denna dagen gick alldeles utmärkt på dagis! Jag var lite orolig inför första vilan på dagis då vi låg på madrasser i ett rum med sju andra småttingar och lyssnade på saga.. Lova är van att ligga ute i vagnen där det är tyst och lugnt! Hon små gnällde i max 5 minuter sen somnade hon som en stock! Jag och fröken gick ut i köket och drack kaffe och efter en timme kom lilltjejen ut med ett leende på läpparna och började leka med en gång, älskade unge!!

På eftermiddagen åkte jag in till Anders jobb och lämnade över Lova lagomt till han slutade och begav mig ner på stan med Linda.. Vet inte när jag var på stan på kvällen senast (och verkligen inte utan barnvagn?!). Det var i alla fall himla skönt att få gå omkring själv med min bästa vän! Det blev en fika på Royal, paket till Anders som fyller år i morgon, klänning till mig och en adventljusstake.

Nu slocknar mina ögon snart så nu säger jag god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar