2011-11-15

Rundtur

Tänkte bjuda er på en rundtur i vårat hus.

Den här lampan köpte vi igår.
Eftersom vi har bott i huset i snart 5 år så tyckte vi att det var läge för en vardagsrumslampa.

Skoförvaring. Det fick bli en sån eftersom Lova drog runt våra skor i hela huset.

Köksbordet.
Duken blev inköpt igår då jag är så fruktansvärt trött på det svarta bordet.
Det ni ser på kortsidan är Lovas "kladdskydd", hon brukar sitta där när hon äter.
En väldigt dålig bild men det här är köket.
Golvet är egentligen ljust..


Lite förvaring under trappen.

Den här skänken kommer jag aldrig göra min utav med,
den har jag fått av min älskade vän Linda!

Vardagsrummet.
Lova sitter och kollar på Disney chanel och äter kex.

Anders hemgjorda vedförvaring.

Värmekällan i huset.
Jag älskar att elda!

När man kommer upp på övervåningen kommer man uppp hit, vårat sovrum.

Även Lovas rum är på övervåningen.
 Just nu väldigt litet och trångt men snart ska det rivas vägg och grejas, kommer bli jätte bra!

Så, nu var det slut på rumdvandringen. Även fast det finns mycket som ska grejas och rum som ska byggas ut så trivs jag jätte bra i vårat hus. När man bor i hus så tar det aldrig slut på projekt, det kommer alltid mer och det gillar jag!

I morgon kommer det bilder på Lova från idag, godingen älskar att se sig själv i mobilen när man ska fotografera.

Kram Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar