2011-11-12

Kramkalas!

Då var snart även denna Lördagen över, även fast våran helg har 2 dagar mer nu för tiden då Anders är pappaledig så går det fortfarande lika fort. På förmiddagen var vi ute och staplade veden, blev inte riktigt klara men i morgon fortsätter vi. Pang säger det så är vintern här så det är dags att få upp veden på sin plats. När vi var klara så åkte vi till Forshaga på fika hos Koffa, Jenny och deras tös Alice. Senaste vi sågs var när Lova fyllde 1 så det var på tiden. Alice och Lova lekte så dom var alldeles röda om kinderna. Är så kul nu när Lova kan börja "leka" med sina kompisar medans mammorna dricker kaffe.

Nytt för idag är att Lova har börjat kramas. Hon har gått runt och krama om sin mjukisuggla hela kvällen. Innan sovdags blev det ett bad, vilket hon älskar! Hon kommer och ska kliva i badbaljan innan man ens har börjar fylla i vattnet. När man väl ska ta upp henne blir det inte lika roligt, oj vilka sura miner ända tills man tar tops i öronen.. Då blir hon alldeles avslappnad.

19.00 gick Anders upp och la henne i vanlig ordning så då åkte jag och hämtade pizza. Så fick det bli idag då vi inte hade något roligt hemma och ingen orkade åka och handla. Skyller på att det är lördag, då känns det mer som att det är ok.

Nu sitter jag, Anders, Olle, Karlie och Alexandra och kollar på film och eldar så jag tror jag dör snart.. Jag brukar få lagom värme här hemma medans Anders är mer för att elda så det blir liiite för varmt!

Tack för mig!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar