2011-11-09

Färdigt pysslat.

Har tänk länge köpt en vimpel (heter det så?) men så var jag hemma hos Malin igår och fick se att hon hade gjort en egen i hennes dotters rum. Raka vägen där i från åkte jag ner på stan och shoppade scrapbooking papper, fick även med mig några bokstäver som jag målade och satte på Lovas dörr. Blev väldigt nöjd med båda grejerna och lagomt svårt var det för mig som inte har något tålamod..





Lilltjejen äter lite mellis.
 Tre kvällar i rad har jag varit ute och gått med Sofie och det blev det även denna kvällen. Riktigt skönt att få komma ut för att sen komma hem och ta en varm dusch och mysa ner sig i soffan. Efter kvällens dusch var jag väldigt sötsugen så det fick bli glass med hallon och björnbär framför "112 på liv och död".

Anders har jobbat över både igår och idag så jag och Lova har varit själva både dag och kväll. Nu är han påväg hem men blir inte så mycket vi hinner ses eftersom vi brukar gå upp och kolla på tvn (jag somnar väl dock inom 10 minuter) runt 22 tiden. I morgon blir det samma sak, fast då slutar han runt 18 men kl 19 ska jag hem till Sofie på tjejkväll. Fredag där i mot är han pappaledig så då har vi hela helgen tillsammans ink. Måndag som han också är pappaledig på. Skönt för mig och Lova att han är pappaledig både Måndagar och Fredagar och skönt för honom att bara jobba tre dagar i veckan.

Nu ska jag tacka för mig och mysa ner mig med en kopp te..
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar