2011-02-18

Besök och bakdag

Jag och Lova vaknade 9.30 i morse. Dom senaste dagarna har hon somnat vid mitt bröst på kvällen och sen har jag gått in och lagt henne i hennes säng och det har funkat jätte bra. Hoppas det fortsätter! På förmiddagen hade vi Erica och Liam här på besök. Liam (som är Ericas son) har aldrig varit här så när han kom så fråga han: -"kan du visa mig runt". Killen är 6 år, hehe! Efter att dom hade åkt plockade jag lite hemma och sen blev jag sugen på att baka så jag slängde ihop några muffins. Blev inte som jag hade tänkt mig, glömde även att ha i kakaon i smeten så den fick vara i grädden på toppen i stället ..






Nu ligger Lova och sover på altanen som vanligt. Hon kan nämligen inte bara somna framför tv:n eller i babysittern utan man måste ut och gå med henne i vagnen. Hon kanske tycker att mamma borde röra på sig lite, och det har vääldigt rätt i! Har varit förkyld i över 2 veckor nu och börjar tröttna fruktansvärt mycket på det här nu, ligger vaken på natten och har hosta som bara den osv.. Jag vill bli frisk och börja träna!!

Nu slog klockan 16.00 och det betyder att Anders stämplar ut från jobbet och tar helgen. Imorgon ska vi upp till Aplungen, iskörning på g. Det är väl det enda som är planerat i helgen..

Nu hör jag en ledsen bebis i babyvakten..
Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar