2011-02-21

Min dag

Idag har jag storstädat här hemma. Städat mickron, ugnen, dammat, dammsugit, tvättat 3 maskiner med kläder och handdukar osv osv.. Känner mig väldigt duktig! Har påbörjat maten också, idag blir det fläskytterfilé med något smarrigt till.

Så här såg min lunch ut, smarrigt? 


En glad bebis i morse! 

Nyss vaknat efter en tupplur ute i vagnen..

Idag fick hon banangröt för första gången. Det tycker hon var super gott!
Så fort det tog för lång tid innan jag kom med skeden igen så blev hon irriterad..
Så här såg hon ut när hon ätit klart, gröt över allt, till och med inuti näsan.. 

Ligga och rulla runt på golvet är skoj.. 

Efter gröten så somnade hon på soffan. Snarkar som aldrig förr!
Kanske är gröten i näsan som gör det, haha! 

//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar