2011-02-22

Träning & Solning

Inatt sov Lova i sin säng igen, så himla skönt! Hon somnade vid 20.00 och sov till 01.00 för mat första gången sen vaknade hon 8.00 igen och då var det dags att gå upp. När vi hade ätit frukost och var i ordning åkte vi till Skåre BVC, nu väger hon 8035 gram och är 66 cm lång. Ingen liten tös längre!

När vi var klara där begav vi oss mot Herrhagen för att åka hem till svärföräldrarna som skulle passa Lova medans jag tränade. Blev crosstrainern i 30 minuter sen var jag klar! Vattnet var avstängt så jag trodde jag skulle dö av vätsebrist.. Innan jag hämtade upp Lova igen så åkte jag till Freesun och stekte lite.. Jag älskar att sola!!
Lova hade i alla fall varit väldigt snäll och när jag kom låg hon på golvet och "lekte".

Nu har jag nyss ätit en sallad med fläskfilé som var kvar från gårdagen. Lillan ligger fortfarande och sover i bilstolen men det dröjer nog inte innan hon vaknar. Resten av dagen blir nog lugn, ska nog ta fram skurhinken och moppen och dra över golven en snabbis men mer än så blir det inte.

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar