2011-02-26

Bild 4 o 5

Eftersom jag inte la upp bild nr 4 igår så får jag helt enkelt göra det idag.. 

Bild 4: En konstig tid i ditt liv.
En konstig tid i mitt liv måste nog vara när jag gjorde graviditetstestet. Tror det var en Lördag, Anders var i alla fall ledig och låg kvar i sängen på morgonen när jag gick ner på toan och gjorde testet. Jag var ganska säker på att det skulle stå "gravid", jag bara visste det. Men även fast jag var beredd på det så kunde jag inte förstå att det var sant. Med ett vääldigt stort leende gick jag upp till Anders och visade testet. Han svar va: shit va coolt! Båda två var hur glada som helst och kunde inte förstå att just vi skulle bli föräldrar. Det var nog den konstigaste men samtidigt en av den bästa dagen i mitt liv.



Bild nr 5: En gammal bild på mig själv. 
Det här bilden är inte så himla gammal men det var den äldsta bilden jag hittade på datorn..

Nu ska snart Lova få sova, helst om en timme om hon vill vara vaken så länge. Sen ska jag och älsklingen göra fläskytterfilé, pommes och sås och bara mysa ner oss i soffan. Kanske går någon bra film på tv:n?

Ha en trevlig lördag kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar