2011-02-09

Lyckad kväll!

Gårdagen blev super lyckad! Först gick vi till Harrys och käkade god mat och myste. Sen gick vi vidare till CCC för att gå på RAW Comedy Club och som jag skrattade! Dom som var där var: Nour El Refai, Al Pitcher, Soran Ismail, Messiah Hallberg, Özz Nüjen och självklart Mårten Andersson. När Al Pitcher stod på scenen så skrattade jag konstant. Han var helt klart bäst! Jag hade ont i käkarna när vi kom där i från. När det var slut åkte vi och hämtade våran lilla prinsessa som var hos farmor, farfar och faster. Väl hemma så testade vi att lägga henne i hennes säng eftersom hon var så himla trött och det gick jätte bra! Hon vaknade 04.00 första gången för lite käk och sen bar jag in henne igen och då sov hon tills jag gick in och väckte henne vid 8.45.

Idag händer det inte något speciellt förens i kväll. Då ska jag och Lova åka till Helmia och möta Elin och Leo. Kenny Bräck (Stavas han så?!) kommer dit och både Anders och Micke ska jobba så vi tänkte åka dit och fördriva tiden lite.

//Gela

2 kommentarer:

  1. Gud vad skönt att hon sov i sin säng! =) Ses sen tjejen! =)

    SvaraRadera
  2. Ken block var det väl med? :-)

    SvaraRadera