2011-02-24

Bild 3

Världens bästa lillebror  <3
Bild nr 3 skulle vara på någon i familjen och då väljer jag min lillebror. Han är 10 år (fyller 11) och är alltid snäll och för det mesta glad. Kan inte komma på en gång som vi har bråkat eller varit ovänner?! Det kan nog bero på våran ålderskillnad, det är 11 år mellan oss. Jag ser honom fortfarande som en liten dret unge men på alla hjärtans dag fick han en flickvän?! Tjejen går i hans klass och det var hon som hade frågat chans på honom, på alla hjärtans dag, hur gulligt är inte det? När jag var hemma hos min familj förra veckan så kom han hem med tjejen efter skolan och fort sprang dom ner i källaren (hans rum) så ingen skulle se dom.. Sen kom hans kompis och hans flickvän också.. Par träff, hihi! Han är i alla fall världens bästa lillebror!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar