2011-02-07

Räkor och en grinig bebis går inte ihop!!

Igår käkade jag och Anders räkor, aioli, vitlöksbröd och Tsaziki,
 hur gott är inte det?! MEN att ha en grinig bebis samtidigt som man
käkar är inte kul, speciellt inte eftersom det är vääldigt kladdigt! 

8.00 vaknade jag och Lova i morse men vi låg kvar och myste till 
9.00. När vi hade vaknat till liv och gjort oss i ordning åkte vi hem 
till Ida och Tuva och tog en promenad.  Jag skulle egentligen ner på 
stan efter vi varit där men jag orkade inte. 
Skulle kolla lite mer efter glasögon men tar det någon annan dag 
istället. Tror jag har bestämt mig för vilka jag vill ha utav dom 
jag har lånat med hem och alla jag har frågat har tyckte att just 
dom passat bäst. 


-"Det är som två mattanter som ska servera rotmos 
men rotmoset är slut".
Solsidan är så jäkla roligt!

//Gela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar