2011-02-27

Helt slut!

Jag har nyss varit iväg och tränat, det blev "lift it" (träning med skivstång). Min kropp är helt slut men det var riktigt skönt att komma iväg en stund. I morgon väntas träningsvärk.

Helgen har varit lugn, har bara varit hemma och myst. I går gick vi upp och la oss 21.30, haha!
Jag somnade innan 22.00. Va riktigt skönt att somna tidigt faktiskt. Lova somnade vid 20.00 och vaknade första gången 03.30 för mat, sen sov hon till 07.30. Vakna utvilad va inga fel alls!
På förmiddagen fick vi besök utav av Urban och Linda och deras barn Oliver och Vilma. Va trevligt att träffas, blir inte så ofta tyvärr. Vi kom fram till att senast vi träffades var i somras när jag var gravid..
När jag kom hem efter träningspasset var Jocke här på besök, händer inte heller så ofta att vi träffas så mycket längre..

Lova ligger och sover på altanen, blir bara en liten stund så att hon somnar ikväll..
Anders är i garaget och skruvar med sin älskade bil och jag tänkte göra tacopaj, det var evigheter sen vi käkade det. Nu för tiden längtar jag nästan efter Söndagar, enbart för Solsidan!

Hoppas ni haft en trevlig helg!
Kram Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar