2011-02-23

Bild 1 och 2

Den här dagen började vi med att ta en tur på stan. Köpte present till Koffa som fyller år i morgon, ska dit på kalas i kväll. Bytte en klänning som hon fått utav farmor och farfar som var för liten. Det fick bli en jeanskjol med hängslen, skit cool! (lägger upp bild sen) Träffade även Linda en snabbis, alltid lika kul att träffa henne! Vi bestämde träff på Fredag, då blir det fika på stan och snacka massa gojja. Ska även på synundersökning då så snart får jag mina glasögon. 

Nu tänkte jag slänga i en hårfärg i huvudet, har bestämt mig för att bli brunhårig nu. Jag har tröttnat på det röda plus att nu börjar våren/sommaren komma och då bleks håret så fort och då är brunt bättre.. Men det dröjer nog inte innan jag byter hårfärg igen, haha! 

Skulle börja med den där bildlistan i går också, glömde det så får väl lägga upp 2 bilder idag i stället.. 

Bild 1: Någon jag umgås mycket med.
Där måste jag nog säga min älskade sambo, vi gör allt tillsammans och har alltid roligt ihop!

Bild 2: Bild på mig själv
En gammal bild (från sommaren 2009?!)
Vill ha den där hårfärgen igen.. 
Idag blir Lova 5 månader <3 

1 kommentar:

  1. Jag har en hel bunt med skyddsplast här hemma men det går ju sönder när man tappar den ändå. Det enda plasten gör är ju typ att skydda mot repor och om glaset går sönder så blir det inte splitter överallt ;)

    SvaraRadera