2011-02-03

Började dagen med en tur till Barnenshus. Vi har flyttat bak Lova i bilen nu för hon sover ändå så fort man startar bilen så jag behövde en spegel så jag kan se henne. Jag kom där i från med en spegel, en termos och en 2 bitringar. Lova håller nämligen på att få tänder så det kliar i hennes mun hela tiden..
Man känner på höger sidan uppe i munnen att något är på väg ner.
Nu sitter jag hemma hos mamma. Jag och Lova har nyss varit ute och gått vilket var rent livsfarligt!

Sen ska jag åka till Helmia när Anders slutar så ska vi gå ner på stan för jag ska på synundersökning 16.45.
Får se hur min syn är nu, jag har ju glasögon som jag ska ha egentligen men dom är jätte
lortiga och går verkligen inte få rena..
Jag har hittat ett par glajjer som jag tycker är jätte snygga, men vi får se...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar