2011-02-08

Idag kommer bli en bra dag!!
Väckte Lova 8.45. Hon var jätte trött men nu ska vi försöka få lite rutiner!
9.45 till 11.15 sov hon ute i vagnen och sen fick hon mat så nu ligger hon på golvet och är en
nöjd och glad bebis! Sen tänkte jag att vi skulle åka ner på stan och kolla på glasögon en
sista gång, tänkte även ta en sväng förbi SF där mamma jobbar och höra vilka hon tycker jag
passar bäst i. Sen ska jag iväg och hämta Anders på jobbet och sen raka vägen bort till svärföräldrarna där Lova ska vara i kväll när jag och Anders ska ut och äta och sen på RAW Comedy Club. Det ska bli riktigt kul!
Lova är lite förkyld och därför väldigt gnällig på kvällen så vi hoppas att det går bra hos farmor och farfar ikväll.

Igår började jag med att ta bort alla kolhydrater. Nu ska jag bli smal!!
Gårdagen såg ut så här:
Frukost: Havregrynsgröt, 1 ägg och ett stort glas vatten med ABCDE vitamin.
På dagen blev det frukt.
Middag: Sallad med: Advokado, spenat, paprika, rödlök, groddar och champinjoner med mango balsamico på och till det blev det stekt kyckling med valnötter, morot och broccoli. Super gott!!
Kvällsmat: Lätt vaniljyoughurt med valnötter.

Blev havregrynsgröt till frukost idag också med ett ägg. Nu har jag nyss ätit lunch och det blev salladen och kycklingen från gårdagen. Ikväll när vi ska ut och äta så funderar jag på om man ska ta någon god fisk?




//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar