2011-03-29

Babysim

Igår var jag, Lova och mormor på babysim för första gången på badhuset i Karlstad. Lova tyckte det var jätte kul och flinade åt allt och alla så det kommer vi fortsätta med. Morfar va avundsjuk på att det var mormor som fick följa med igår så nästa Måndag blir det hans tur. Babysimmet är på Måndagar mellan 15-17 då det är drop-in så blir lite halv stressigt tyvärr för Anders att hinna dit eftersom han slutar jobbet 16. Men någon gång får vi allt se till så pappsen kan följa med för det var en mysig stund! Tyckte det var väldigt skönt att det inte är en grupp utan man får komma dit och så är det olika stationer i poolen, tex. Första till tredje gången man är där ska man göra vissa grejer osv.. 

Smulan ligger och sover i soffan och jag har nyss gjort mig i ordning. Nu väntar vi på att Tommy ska vakna (han jobbade natt) så jag kan åka till Ida och få mig en kaffe.. 

Kram!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar