2011-03-26

Shopping och kalas

Igår åkte jag och Lova hem till Ida och Tuva för att sen bege oss mot Bergvik. Ida var lite lätt irriterad att hon inte hade fått sin mammapenning men det hade jag så med hem fick det bli en klänning, byxor och en hatt, självklart var allt till lilltjejen :-)




Idag har vi haft ett "försenat" kalas (fyllde den 15:e). Fick väldigt fina grejer!
Dom här bak grejerna fick jag utav Ramona, Lasse o Pontus.

Den här fina blomkorgen fick jag utav mamma, Lars o Linus.
 Fick en skinnjacka och 2 ramar på födelsedagen också.. 

2 ljusstakar utav kusinen m. familj. Kommer passa jätte bra över våran säng!

Fick även dom här örhängena + ett hänge till halsband av Ramona m. familj

Söta kusinbarn och Lova.. 

Smörgåstårtan Anders och jag gjorde igår, gissa om den var god?
Fick present kort på blomsterlandet utav moster m. familj också, det gillas!!
Nu ska jag byta en illaluktande blöja och sen se om prinsessan vill sova en liten stund.

Ha en bra Lördag!


1 kommentar: