2011-03-01

Tulpaner = Vår ?

Skulle egentligen lagt upp den översta bilden i Söndags efter att vi haft besök av
Linda och Urban, men så blev det inte så den kom i dag i stället. 
Lova och hennes kompis Wilma :) 

Jag älskar tulpaner! 
Känns verkligen som om våren är på väg när man får köpa tulpaner, 
dock ser det inte ut så ute.. 
Vita tulpaner på toaletten.

Dom här fina fick vi utav Urban och Linda.

Va tvungen att åka till plantagen i lördags och köpa några också,
visst är det fint?

Igår när jag kom hem fixade jag naglarna, blev väldigt nöjd faktiskt. 

Min lunch idag. Spenat, räkor, champinjoner, paprika och keso. 
Som vanligt när jag är här inne och skriver så ligger Lova och sover på altanen. Hon har sovit i en timma nu så snart är det dags att vakna till liv. Tänkte jag skulle få med min sambo till ÖoB sen när han kommer hem, inte för att jag behöver något speciellt utan mest för att hitta på något, hehe!

//Gela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar