2011-03-16

Paket öppning o promenad

Igår fyllde lilla jag år så då var det massa paket öppning och besök av Koffa, Jenny och Alice. Släkten kommer den 26:e på kalas så vi fick ha ett litet minikalas igår.
Fick super snygga Reebok easytone av älsklingen.


Fick även detta utav hjärtat! 
Den här veckan har vi spenderat varje dag i Vålberg hemma hos Ida och Tuva. Och idag mina kära vänner gick jag dit (?!) 1,1 mil är det och det tog ungefär 1 timme och 45 minuter. Gick faktiskt snabbare än jag trodde och det var ju perfekt väder!! Jag gick ju självklart i mina nya Reebok skor så i morgon förväntar jag mig träningsvärk i rumpan. Ida och Tuva mötte upp mig så då gick vi förbi Konsum och köpte korv och bröd så när vi kom hem så grillade vi, och det var gott!
Lova i Idas glasögon..

Polarn o Pyret

Promenad i det fina vädret. 

Grejen varför jag gick idag var för att vi sålde våran V50 igår. Har ju andra bilar men 945:an och Forden är avställda, 745:an stod kvar i stan, Anders isbil sätter jag mig inte i och den nya bilen hade Anders till jobbet.
Vi sålde våran V50 som var grå -07 manuell och har i stället köpt en vit V50 -08 och automat. ÄLSKAR automat!

Lova ligger och sover i sin säng sen nån timma tillbaka så nu tänkte jag mysa ner mig i soffan och äta lite melon och dricka påskmust som älsklingen hade köpt med hem förut.
Kram!! 

1 kommentar: