2011-03-18

Bokat hotellrum

Den här natten som var vill jag inte vara med om igen! Lova somnade klockan 20 som vanligt men vaknade 10.30 och gnällde första gången så hon fick lägga sig brevid oss. Efter lite käk så somnade hon om och vaknade 01.30 igen och sen ville hon inte somna om.. Vid 6 somnade hon (?!) och vaknade 8 igen. Gissa om jag är trött?

Efter lite frukost så åkte vi in till stan och följde med mamma och Lars runt på lite ärenden. Lars kom hem från Norge igår så Lova ville ju träffa honom idag ;-) Bland annat så åkte vi till barnenshus och köpte några badleksaker, en skylt till vagnen som det står "rallybil" på (hennes pappa kallas ju för Rallyanders så.. ) sen fick hon även badtrosor eftersom vi har tänkt att börja på babysim.
Får testa dom sen när hon har vaknat :-)

Älsklingen har bokat hotellrum tills vi åker till Jönköping och det var inget dåligt rum han bokat. Han vägrar säga vad det kostar och jag vill inte kolla heller. Skönt med lite lyx ibland!



(Bilder från Elite hemsida)

Nu ska jag sätta mig i soffan med en stor kopp te framför Top Modell och hålla tummar och tår för mamma! Ha en bra Fredag i den härliga vårvädret.. hmm!

Kram!

1 kommentar:

  1. Fortsätt hålla dom. På tisdag skulle jag ju fira stod det. Kram

    SvaraRadera