2011-03-20

Vårklänningar

Igår lämnade jag sambo och barn hemma och begav mig ut på fest. Hade en riktigt trevlig kväll med mycket skratt! Idag mår jag dock inte så bra, det är någon i mitt huvud som bråkar och håller på, aj! Det första jag tänkte på i morse var en stor fet pizza! Haha!

Lova sov bra i natt vilket jag tyckte passade utmärkt eftersom jag inte var allt för nykter när jag kom hem i natt.. Som ni vet så försöker jag ju sluta amma och har på senaste tiden bara ammat på natten. Jag ammade Lova vid 18.30 igår eftersom jag skulle ut och tänkte att jag kommer säkert få åka hem i natt för att mina bröst håller på och exploderar men så blev det icke. Jag har fortfarande inte behövt pumpa och nu är klockan 10.30?! Har det något med alkoholen att göra kanske? Men jag kommer ihåg att när vi hade 30 årsfest för Anders så var jag tvungen att pumpa på natten flera gånger för att dom blev stenhårda.. Konstigt!

Nu har jag nyss suttit och kollat lite på hm´s hemsida och oj vilka söta klänningar det fanns för Lova.
Den här gula blev nog favoriten.. 

Rutigt kanske?

Rosa blommig?

Blå?
Får nog bli en av varje, hehe! Dom kostar ju faktiskt bara 79;- styck så det är ju inte så farligt. Idag är förresten mamma på Ullared så jag förväntar mig massa kläder till Lova och kanske något till mig...? 
Idag blir det hem till svärföräldrarna och fira mig eftersom Irene jobbar när vi ska ha kalaset här hemma.. 

Ha en trevlig Söndag i solen.
Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar