2011-03-08

Semeldagen

Den här dagen sparkade vi igång vid 8 tiden vilket var lagom eftersom vi skulle till BVC vid 10.
Nu väger lillskruttan 8365 gram och är 67 cm lång.
När vi var klara där begav vi oss till Lovas farmor och farfar där hon skulle vara medans jag tränade. Det var riktigt skönt att träna, har träningsvärk från core passet igår så frågan är hur kommer magen och ryggen må i morgon efter ett lift it pass också ?! Men träningsvärk är bra värk!

Innan jag hämtade lilltjejen så åkte jag förbi Hanna Larsson för att köpa semlor och jag vet att det är ett populärt ställe men idag var det kö ut på gatan..!! Haha! Såg sen att dom hade tydligen fått högsta betyg på semlorna där.. Vi får väl se vad dom får för betyg av oss sen :-)

När jag hade hämtat Lova så åkte jag hem till Ida och tog en promenad med henne och Tuva. Det var ju perfekt väder för en promenad idag! Nu står kycklingen i ugnen och jag väntar på att Anders ska komma hem med mina glasögon som hade kommit idag.. Lät även som han kommer hem med ett xbox och Kinect när jag pratade med honom förut :-) Då ska det spelas i sånna fall!

Nu ska jag kolla efter hotell i Jönköping.
Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar