2011-03-14

Stackars liten

Idag hade vi tid hos BVC, nu väger hon 8525 gram och är 68,5 lång. Stackars liten fick 2 sprutor (en i varje lår) idag också och det var inte så populärt. Det gick bättre än förra gången för nu var en doktor med så dom stack samtidigt. Den här gången fick hon ingen feber i alla fall, skönt!
När vi var klara där åkte vi förbi mamma/mormor en sväng och sa hej innan hon skulle åka till jobbet. Gav Lova banan när vi var där för första gången och det var gott! Hon blev helt ivrig om det tog för lång tid innan nästa sked kom. När mamma åkte till jobbet åkte vi hem till Ida och Tuva och tog en promenad vilket alltid är lika skönt! Blir en promenix med dom i morgon igen :-)

Nu sitter jag och kollar efter tårtor. Jag fyller år i morgon och då kommer Koffa, Jenny och Alice hit på efter middagen så jag tänkte jag skulle baka på dagen. Hittar dock inget recept som lockar värst mycket..

Kom precis på att Världens bästa hotell har börjat nu och det måste jag se!!
Kram Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar