2011-03-23

Den här veckan sparkade vi igång med ett besök hos mamma och Lars eftersom mamma hade varit på Ullared under helgen. Hon hade shoppat hur mycket som helst till Lova, jätte fina grejer.. Jag fick en jätte fin skinnjacka, mjukisbyxor, leggins och lite smått och gott. Efter att vi varit där så begav vi oss ut till IKEA en sväng med Lars. Därefter åkte vi hem till Ida och Tuva (och Tommy så klart..) och där har vi varit både igår och idag.. 

Självklart fick Lova smaka på mjukglass på IKEA.

Lova och Tuva.
Lova tycker om att peta ut ögonen, rycka Tuva i fötterna och även smaka lite på henne.. 

Undrar vad hon drömmer om?
Nu sitter jag och väntar på att det ska bli mörkt så jag får sätta mig i soffan i min nya morgonrock som jag fick utav svärföräldrarna och Olivia i Lördags och tända massor med ljus. Min innan tänkte jag laga någon mat, bädda rent i sängen och ta en låång dusch. 

Förresten, idag blir Lova 6 månader !? Ett halvår sen hon kom till världen.. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, herregud vad fort tiden går! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar